Meld een parkeeractie aan en af via SMS en betaal parkeergeld maandelijks achteraf. Hieronder leggen we je alle mogelijkheden van smsparkeren stap-voor-stap uit:
Verschil aangeven tussen een zakelijk en particuliere parkeeractie
Heb je zowel een zakelijk als privé account bij Parkmobile, dan kun je in jouw sms eenvoudig aangeven of je zakelijk of privé wilt parkeren. Bij een zakelijke parkeeractie voeg je ‘#z’ toe aan jouw sms. Voor een privé actie eindig je jouw bericht met een ‘#p’. Wil je bijvoorbeeld een privé parkeeractie voor onbepaalde tijd starten, dan ziet je bericht er als volgt uit: ‘pm[spatie]zone[spatie]#p’. Bijvoorbeeld ‘pm 15251 #p’.
Mobiel parkeren kan ook met onze parkeer app en via bellen.
*Let op: je ontvangt geen herinneringsbericht tijdens deze parkeeractie ongeacht jouw sms-profiel. Afhankelijk van jouw sms-profiel ontvang je een bericht ter herinnering aan de automatische beëindiging van je parkeeractie.
Je hebt de EasyPark app nodig om binnen te rijden. Geen app? Geen toegang. Lees meer over hoe het werkt in de bevestigingsmail of op onze website.
Download de gratis EasyPark app voordat je gaat parkeren.