Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als gebruiker kun je zelf eenvoudig je gegevens, kentekens, mobiele nummer en meer beheren via de Parkmobile app en/of mijnparkmobile.nl.

Niet alle zaken kun je via de Parkmobile app wijzigen en sommige wijzigingen mogen alleen door de hoofdgebruiker van je Parkmobile account worden gedaan.

Zie onderstaand overzicht over wat je via welke manier kunt wijzigen:

 Parkmobile appMijn Parkmobile
AdresgegevensVV
Mobiel nr. (eigen)VV
Mobiel nr. (collega/familielid) **V
E-mailadres (eigen)VV
E-mailadres (collega/familielid) **V
Factuur inzien/downloaden *VV
Factuur notificatie instellen *VV
Betaalmethode wijzigen * / ***VV
Favoriete zones beherenV
Herinneringsprofiel (sms/e-mail/push)V
Kenteken toevoegen *VV
Kenteken wijzigen *VV
Kenteken toevoegen voor collega/familielidV
Sticker bestellen *VV
Sticker bestellen voor collega/familielid *V
Garagetoken bestellen *V
Koppelen OV-ChipkaartV
Abonnementsvorm *V
Wachtwoord wijzigenVV

 

* Deze gegevens kunnen alleen door de hoofdgebruiker van het account worden aangepast.

** Je familielid of collega kan wel zelf zijn of haar e-mailadres of mobiele nummer wijzigen via de Parkmobile app. Als hoofdgebruiker kun je hun gegevens niet aanpassen via de app maar wel via mijnparkmobile.nl.
*** Geldt niet voor de Windows Phone.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken