Het is op dit moment NIET mogelijk om nieuwe reserveringen te maken via onze app. Reeds gemaakte reserveringen blijven staan.
Lees hier hoe het werkt. Specifieke vragen over het vliegveld vind je hieronder.
Je betaalt vooraf een dagtarief voor de dagen die je hebt gereserveerd. Hoe laat of op welke dag je aankomt of vertrekt, maakt dus niet uit. Je kunt in je gereserveerde periode maar één keer in- en uitrijden.
Je vindt jouw reservering terug in de app onder ‘Activiteit’. Als je op de reservering klikt, vind je daar ook een barcode. Scan de code bij de slagboom om binnen te rijden. Zorg dat je helderheid van je telefoon hoog staat. Werkt het niet? Voer dan de cijfers van je barcode in bij de automaat op de locatie.
Als je jouw auto hebt geparkeerd op je gereserveerde parkeerplek, kun je met de shuttlebus van Quick Parking naar de luchthaven. Je mag zo veel bagage in de shuttlebus meenemen als je wil.
Kom je toch wat later terug dan verwacht? Geen probleem. Bij terugkomst kun je op locatie de extra geparkeerde dagen afrekenen volgens het normale tarief. Mocht je heel lang wegblijven, dan neemt de beheerder van het terrein contact met je op.
Parkeerterreinen van Quick Parking zijn alleen te gebruiken met een reservering. Je hoeft echter niet de gehele periode al vooraf te reserveren. Ben je later terug dan gedacht, dan kun je het verschil bij terugkomst bij de betaalautomaat betalen.
Je hebt de EasyPark app nodig om binnen te rijden. Geen app? Geen toegang. Lees meer over hoe het werkt in de bevestigingsmail of op onze website.
Download de gratis EasyPark app voordat je gaat parkeren.