Contact

Parkeeractie vergeten te stoppen, wat dan?

Het is natuurlijk ontzettend frustrerend om te betalen voor de tijd waarin je niet geparkeerd stond. Parkmobile is juist in het leven geroepen zodat je geen minuut te veel betaalt. Het enige waar je aan moet denken, is het tijdig stoppen van jouw parkeeractie. De factuur die je aan het eind van de maand ontvangt is gebaseerd op de parkeertijd die jij doorgeeft; het parkeergeld betaalt Parkmobile vervolgens aan de betreffende gemeente. De parkeertijd geef je door via de parkeerapp of door te bellen of te sms’en. Wanneer je problemen ondervindt via één van deze opties, zijn er dus altijd nog extra mogelijkheden om je parkeeractie te starten- of stoppen. Lees hier meer over de verschillende opties.

Omdat vergeten menselijk is en het soms onduidelijk is waardoor een parkeeractie is doorgelopen, geven wij je de kans de eerste twee uur van het te veel betaalde parkeergeld eenmalig terug te vragen. In het vervolg gaan we er wel vanuit dat jij je best doet je parkeeractie niet vergeet te stoppen. Hiervoor bieden we handige herinneringen via push, e-mail of sms aan. Nog geen herinneringen ingesteld? Lees hier hoe je deze aanzet.

Vul dit formulier in om te veel betaald parkeergeld terug te vragen. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Is er een technische storing geweest waardoor je je niet kon afmelden via app, bellen of sms? Klik dan hier. Parkmobile gaat per situatie het gesprek aan en op zoek naar een passende oplossing.

 

 

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken