Contact

Parkeeractie stoppen lukt niet. Wat dan?

Op het moment dat het stoppen van de parkeeractie niet lukt via onze app, dan zijn er meerdere opties om een actie te beëindigen.

  1. Sluit de app geforceerd af. Wanneer de parkeeractie in de parkeerhistorie terug te vinden is, met een start- en eindtijd en totale kosten, is het stoppen bevestigd.
  2. Weet je niet hoe de app geforceerd af moet sluiten, dan kan je de volgende opties kiezen;
    1. Stuur een SMS naar 4111 met een ‘Q’, je ontvangt een bevestiging voor het beëindigen van de parkeeractie.
    2. Bel naar 020-7990000 (lokaal tarief) en volg de instructies. Wacht tot wij het gesprek beëindigen en de verbinding verbreken.
    3. Bel naar 0900-6665666 (optie 5) voor een medewerker.

Blijf je problemen ondervinden met het stoppen van de parkeeractie, dan kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken