Contact

Parkeeractie stoppen lukt niet. Wat dan?

Wanneer het stoppen van de parkeeractie niet direct lukt, adviseren wij de volgende stappen te ondernemen:

  1. Sluit de app “geforceerd”* af en start deze opnieuw op. Wanneer de parkeeractie in de parkeerhistorie terug te vinden is met een start- en eindtijd, is het stoppen bevestigd.
  2. Wanneer deze bevestiging uitblijft of blijft laden, dan kun je altijd door te bellen de parkeeractie stoppen. Bel 020 799 00 00 (lokaal tarief) om te controleren of je parkeeractie nog loopt en indien nodig direct te stoppen.

Blijf je problemen ondervinden met het stoppen van de parkeeractie, dan kun je altijd contact opnemen met de helpdesk via telefoonnummer 0900 666 5 666 (lokaal tarief).

* Hoe sluit ik de Parkmobile app geforceerd af?
iPhone: dubbel tap op de homebutton en swipe de Parkmobile app omhoog deze is dan geforceerd afgesloten.
Android: Tik op 1 → 2 en tik dan op ‘Stop’ naast de app om deze te sluiten. Ook door de menutoets langer ingedrukt te houden, kun je via taakbeheer 2 de app afsluiten.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken