Contact

ParkBee | Kan niet reserveren vanwege ‘Registration error, licence plate already exists’

Wat betekent het?

Als je deze melding krijgt, betekent dat jouw kenteken en het e-mail adres niet overeenkomen met de combinatie (kenteken/e-mail) die al in het ParkBee systeem staat.

 

Wat kun je doen?

Heb je een tweede auto waarmee je bij ParkBee wilt parkeren? Probeer dan een ander e-mailadres te gebruiken om te reserveren, als dat kan. Hiermee krijg je een nieuwe combinatie van kenteken en e-mailadres waarnaartoe wij jouw bevestiging kunnen sturen.

Heb je nog nooit eerder bij ParkBee gereserveerd, of heb je een nieuwe auto? Dan moeten wij het even voor jou veranderen. Bel de ParkBee helpdesk via +31 (0)85-888 0786, en laat jouw gegevens in het ParkBee systeem aanpassen. Dan kun je gelijk daarna meteen reserveren zonder problemen!

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken