Contact

ParkBee | Geen bevestigingsmail van reservering gehad

Check je spam!

Na je betaling wordt er altijd automatisch een bevestiging van je reservering naar het door jou ingevoerde e-mailadres gestuurd. Dit is niet per se hetzelfde als die van je Parkmobile account.

Niet in je inbox? Soms komt het voor dat deze mail in het spamfilter terecht komt, controleer dit dus altijd even.

Een betaling = een reservering

Als de betaling is gelukt en het geld voor de reservering van je rekening is gehaald, dan is de reservering gelukt en dan kun je gegarandeerd met jouw gereserveerde kenteken tijdens de gereserveerde tijd met de Parkmobile app inchecken.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken