Contact

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Een blokkade van je account kan verschillende redenen hebben:

  1. Mislukte incasso
    Met ingang van 1 december 2016 is de betaalprocedure bij Parkmobile gewijzigd. Voorheen was het mogelijk om de betaling tot circa 7 dagen na de eerste herinnering alsnog te voldoen, alvorens het account geblokkeerd zou worden.

    • Privé geregistreerde accounts
      Vanaf 1 december 2016 worden privé accounts, waarbij de incasso is mislukt,per direct geblokkeerd. Je wordt hier per e-mail en/of sms van op de hoogte gesteld.In dit bericht vermelden wij de betalingsachterstand en de acties die je dient te ondernemen Klik hier voor meer informatie.
    • Zakelijk geregistreerde accounts
      Zakelijk geregistreerde accounts worden direct na de mislukte incasso op de hoogte gesteld van de ontstane betalingsachterstand en de termijn waarbinnen de betalingsachterstand zal moeten worden ingelopen, alvorens het account zal worden geblokkeerd.
  2. Ongeldige betaalmethode
    Wanneer er incorrecte betaalgegevens in je account geregistreerd staan, zijn wij genoodzaakt om het account te blokkeren. In de meeste gevallen gaat het hierbij om incorrecte of verlopen creditcardgegevens die je eenvoudig zelf kunt updaten. Klik hier voor meer informatie over het wijzigen van je betaalmethode.
  3. Niet activeren van een zakelijk account
    Wanneer je jezelf hebt aangemeld als zakelijke klant, ontvang je direct na registratie een e-mail waarmee je het nieuw geregistreerde account kunt activeren. Zolang je niet op de activatielink hebt geklikt, zal het account geblokkeerd blijven. Heb je de activatie e-mail niet ontvangen? Dan kun je contact op te nemen met de Parkmobile helpdesk via WhatsApp (06 11 776 777) of het contactformulier.
Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken