Onze app is veranderd, wat betekent dit voor jou? Meer info

Kan ik met meerdere auto’s parkeren met EasyPark formerly Parkmobile?

Ja, dat kan. Maar als je een auto deelt, wil je natuurlijk wel met je eigen Parkmobile-account parkeren. Geen probleem! Je kunt eenvoudig hetzelfde kenteken toevoegen als bijvoorbeeld je partner, vriend of familielid. Ga in de app naar ‘Account’ en dan naar ‘Voertuigen’ om auto’s te wijzigen of toe te voegen.

Wat moet ik doen als ik geen parkeeractie kan starten met mijn kenteken?

Waarschijnlijk is je kenteken nog niet gekoppeld aan jou als gebruiker. Geen zorgen. Dat heb je zo geregeld.

  1. Log in op Mijn Parkmobile en ga naar ‘Beheer’ en dan ‘Voertuigen’. De hoofdgebruiker kan hiervoor ook de Parkmobile-app gebruiken.
  2. Controleer het kenteken en de gebruikers.
  3. Sta je nog niet bij de gebruikers? Voeg jezelf dan toe. Dit doe je onder ‘Beheer’ en dan ‘Gebruikers’. Je selecteert hier ook het kenteken.
  4. Ga terug naar ‘Beheer’ en ‘Voertuigen’. Hier zie je dat jouw kenteken aan jou als gebruiker is gekoppeld. Parkeren maar!

Ben je wel gekoppeld aan het kenteken, maar kun je geen parkeeractie starten? Dan is je account waarschijnlijk (tijdelijk) geblokkeerd. Dit doen we meteen als we je factuur niet kunnen afschrijven. Lees hier wat je kunt doen bij een betalingsachterstand.

Copyright © 2023 Easypark. Alle rechten voorbehouden.