Onze app is veranderd, wat betekent dit voor jou? Meer info

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

Wat is je vraag?

Dat kan gebeuren. Check eerst het volgende:

  • Heb je je gebruikersnaam en wachtwoord goed ingevoerd? Je gebruikersnaam is je geregistreerde mobiele nummer of e-mailadres. Lukt inloggen met je mobiele nummer niet? Probeer 316 in plaats van 06 aan het begin van je telefoonnummer.
  • Gebruik je Android? Leeg het cachegeheugen via Instellingen > Apps > EasyPark > Opslag > Verwijder gegevens. Werkt het nog steeds niet of gebruik je iOS? Verwijder de Parkmobile-app en download ‘m opnieuw in de Play Store (Android) of App Store (iPhone).

Inloggegevens kwijt?

Als hoofdgebruiker vraag je eenvoudig je wachtwoord op via onderstaande stappen.

Via de app

  1. Open de Parkmobile-app en klik op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’.
  2. Vul je e-mailadres of telefoonnummer in.
  3. Je ontvangt een e-mail of sms met daarin een link.
  4. Klik op de link en check of de gegevens in beeld kloppen.
  5. Kies een nieuw wachtwoord en klik op ‘Bevestigen’. Geregeld!

Via Mijn Parkmobile

  1. Log in via Mijn Parkmobile.
  2. Klik in het linker menu onder ‘Beheer’ op ‘Mijn account’.
  3. Klik op ‘Wijzig wachtwoord’.
  4. Voer een nieuw wachtwoord in en klik op ‘Opslaan’ om te bevestigen.
  5. Ben je niet de hoofdgebruiker? Vraag je inloggegevens dan op via sms. Sms ‘pm login’ naar 4111. Een sms kost €0,25.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Wil je ondertussen wel parkeren? Start en stop je parkeeractie dan via bellen of een sms.

Copyright © 2023 Easypark. Alle rechten voorbehouden.