Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Dat kan gebeuren. Check eerst het volgende:
- Heb je je gebruikersnaam en wachtwoord goed ingevoerd? Je gebruikersnaam is je geregistreerde mobiele nummer of e-mailadres. Lukt inloggen met je mobiele nummer niet? Probeer 316 in plaats van 06 aan het begin van je telefoonnummer.
- Gebruik je Android? Leeg het cachegeheugen via Instellingen > Apps > EasyPark > Opslag > Verwijder gegevens. Werkt het nog steeds niet of gebruik je iOS? Verwijder de Parkmobile-app en download ‘m opnieuw in de Play Store (Android) of App Store (iPhone).
Inloggegevens kwijt?
Als hoofdgebruiker vraag je eenvoudig je wachtwoord op via onderstaande stappen.
Via de app
- Open de Parkmobile-app en klik op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’.
- Vul je e-mailadres of telefoonnummer in.
- Je ontvangt een e-mail of sms met daarin een link.
- Klik op de link en check of de gegevens in beeld kloppen.
- Kies een nieuw wachtwoord en klik op ‘Bevestigen’. Geregeld!
Via Mijn Parkmobile
- Log in via Mijn Parkmobile.
- Klik in het linker menu onder ‘Beheer’ op ‘Mijn account’.
- Klik op ‘Wijzig wachtwoord’.
- Voer een nieuw wachtwoord in en klik op ‘Opslaan’ om te bevestigen.
- Ben je niet de hoofdgebruiker? Vraag je inloggegevens dan op via sms. Sms ‘pm login’ naar 4111. Een sms kost €0,25.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Wil je ondertussen wel parkeren? Start en stop je parkeeractie dan via bellen of een sms.