Contact

Ik wil mijn account bij Parkmobile stopzetten. Wat moet ik doen?

We vinden het jammer dat je jouw account bij Parkmobile wilt stopzetten. Onze helpdesk helpt je graag met eventuele problemen: neem contact op via het contactformulier, WhatsApp (06 11 77 67 77 ma t/m vr 9.00-17.00 uur) of telefonisch (0900 666 5 666, lokaal tarief). We helpen je graag.

Privé account
Voor privé gebruik heb je de mogelijkheid om te betalen per parkeeractie. Indien je geen gebruik maakt van Parkmobile, zijn er ook geen kosten aan verbonden. Hierdoor is het niet noodzakelijk om je account stop te zetten. Je kunt op ieder gewenst moment weer gebruik maken van Parkmobile.

Wil je het abonnement omzetten naar betalen per parkeeractie? Wijzig dan je gebruiksvorm op mijnparkmobile.nl. Daarna heb je geen vaste kosten meer en betaal je alleen wanneer je gebruik maakt van Parkmobile.

  1. Log in via mijnparkmobile.nl.
  2. Klik in het linker menu onder ‘beheer’op het menu-item ‘gebruiksvorm’.
  3. Klik op ‘lidmaatschap wijzigen’ om je abonnementsvorm te wijzigen naar ‘Gebruiker (af en toe parkeerder)’.
  4. Klik vervolgens op ‘opslaan’ om je wijziging te bevestigen.

Wil je jouw account opzeggen bij Parkmobile? Vul dan het opzegformulier in.

Zakelijk account
Heb je een zakelijk account? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze helpdesk via het contactformulier. Zij helpen je verder om het account stop te zetten per eerste van de volgende maand.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken