Contact
1

Ik wil mijn account bij Parkmobile opzeggen. Wat moet ik doen?

19 September 2019

We vinden het jammer dat je jouw account bij Parkmobile wilt opzeggen.

Heb je een abonnement en wil je niet langer een vast bedrag per maand betalen aan transactiekosten? Dan heb je ook de mogelijkheid om te betalen per parkeeractie. Je betaalt dan per parkeeractie €0,27 aan transactiekosten. Wanneer je niet parkeert, hoef je ook niets te betalen.

Wil je het abonnement omzetten naar betalen per parkeeractie? Wijzig dan je gebruiksvorm in 3 stappen in de app:

  1. Open de Parkmobile app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Mijn gebruiksvorm’ en klik op ‘Gebruiksvorm wijzigen’
  3. Selecteer ‘Basis’ en klik op ‘Wijzigen’

Wil je jouw account bij Parkmobile toch opzeggen?
Als hoofdgebruiker van een privé account, kun je jouw account gemakkelijk opzeggen in de app:

  1. Open de Parkmobile app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Persoonlijke Gegevens’
  3. Klik onderaan de pagina op ‘Deactiveren’
  4. Doorloop de stappen om je account op te zeggen

Tip: zie je de button nog niet? Update dan je app in de Apple/Google store.

 

Zakelijk account
Heb je een zakelijk account? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen je verder om het account op te zeggen per eerste van de volgende maand.

Heb je jouw account opgezegd en wil je deze graag heractiveren? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken