Contact

Hoe zeg ik mijn Parkmobile account op?

We vinden het jammer dat je jouw account bij Parkmobile wilt opzeggen. Opzeggen kan gemakkelijk in de app.

Ik wil niet meer per maand betalen. Hoe verander ik mijn account?

Je hebt ook de mogelijkheid om te betalen per parkeeractie. Je betaalt dan per parkeeractie €0,27 aan transactiekosten. Wanneer je niet parkeert, hoef je ook niets te betalen.

Wil je het abonnement omzetten naar betalen per parkeeractie? Wijzig dan je gebruiksvorm in 3 stappen in de app:

  1. Open de Parkmobile app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Mijn gebruiksvorm’ en klik op ‘Gebruiksvorm wijzigen’
  3. Selecteer ‘Basis’ en klik op ‘Wijzigen’

 

Hoe zeg ik mijn account bij Parkmobile helemaal op?

Als hoofdgebruiker van een privé-account, kun je jouw account gemakkelijk opzeggen in de app:

  1. Open de Parkmobile app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Persoonlijke Gegevens’
  3. Klik onderaan de pagina op ‘Deactiveren’
  4. Doorloop de stappen om je account op te zeggen

Tip: zie je de button nog niet? Update dan je app in de Apple/Google store.

 

Hoe zeg ik mijn zakelijke account bij Parkmobile op?

Heb je een zakelijk account? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen je verder om het account op te zeggen per eerste van de volgende maand.

 

Hoe reactiveer ik mijn opgezegde account bij Parkmobile?

Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken