Contact

Ik krijg de melding dat mijn IBAN al bestaat. Wat moet ik doen?

Tijdens het registratieproces vindt een controle plaats op het door jou ingevoerde IBAN nummer. Uit deze controle is gebleken dat jouw IBAN al in gebruik is bij een ander account.

Is dit het account van bijvoorbeeld je partner/ mede-rekeninghouder? Dan kan de hoofdgebruiker van het al bestaande account jou ook toevoegen als sub-gebruiker op dat account. Hiervoor logt de hoofdgebruiker in op de persoonlijke pagina en klikt bij ‘gebruikers’ op ‘gebruiker toevoegen’.

Wil je een eigen account? Voor jouw en onze veiligheid, willen we je dan ook vragen een foto of kopie van je bankpas te sturen naar helpdesk@parkmobile.nl. Vervolgens kunnen we jouw IBAN vrijgeven voor een tweede registratie.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken