Contact

Gebruik | Ik kan geen parkeeractie starten met mijn kenteken, wat moet ik doen?

Om een parkeeractie te starten met jouw kenteken, dient er een correcte koppeling te zijn tussen het kenteken en jou als gebruiker. Je kunt zelf eenvoudig het gewenste kenteken koppelen.

  1. Log hier in. Klik onder ‘beheer’ op ‘voertuigen’.
  2. Klik achter het kenteken op ‘koppel gebruikers’.
  3. Selecteer in de linker kolom de gebruiker die je wilt toevoegen, om vervolgens op het bovenste vierkantje te klikken, tussen de linker en de rechter kolom, om de gebruiker te koppelen. Bevestig de verandering door te klikken op ‘opslaan’. Nu kan de gekoppelde gebruiker parkeren met dit kenteken via sms, bellen of de app.

Staat de mogelijke gebruik(st)er die je wilt koppelen nog niet in het account, dan zul je de gebruik(st)er eerst moeten toevoegen aan het account en deze vervolgens koppelen aan één of meerdere kentekens.

Je kunt ook via de Parkmobile app je kentekens en gebruikers inzien, toevoegen en wijzigen. Klik in de app onder ‘account’ op ‘voertuigen’ om gekoppelde kentekens te zien en op ‘gebruiker’ om de gekoppelde gebruikers te zien. Dit is alleen inzichtelijk voor de hoofdgebruiker.

Ben je wel gekoppeld aan het kenteken, maar kun je geen aanmelding verrichten, dan heeft dit wellicht een andere oorzaak. Zo kan het zijn dat je account is geblokkeerd, omdat een incasso is mislukt. Wanneer een betaling niet kan worden voldaan, wordt je account per direct (tijdelijk) geblokkeerd. Hier word je per e-mail en/of sms van op de hoogte gesteld.

Klik hier voor meer informatie over blokkade vanwege een mislukte incasso.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken