Contact

Ik kan geen herinneringsberichten via push, e-mail of sms instellen. Hoe kan dat?

Hier kunnen meerdere redenen voor zijn:

  1. De hoofdgebruiker van het account heeft bepaald dat je zelf geen herinneringsberichten kunt instellen. Neem hiervoor contact op met de hoofdgebruiker van het account.
  2. Je kunt geen pushnotificaties instellen omdat je een verouderde versie van de Parkmobile app hebt. Je dient minimaal versie 5.0 te hebben om pushnotificaties te kunnen ontvangen, controleer je versie onder ‘account’ in de app (onderaan de pagina). Het kan ook dat de versie van het besturingssysteem van je mobiele telefoon verouderd is. Update dan de software van je mobiele telefoon naar de laatste versie.
Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken