Feedback

Ik heb een parkeerboete ontvangen, terwijl ik wel was aangemeld bij Parkmobile. Wat nu?

Het is zeer spijtig dat je een parkeerboete hebt ontvangen. Op de volgende manier kun je controleren of de parkeerboete (on)terecht is:

  1. Log in op mijnparkmobile.nl. In het menu aan de linkerkant vind je onder ‘overzicht’ het kopje ‘parkeerhistorie’. Via de app kun je ook je parkeerhistorie inzien. Kies hiervoor het tabblad ‘parkeerhistorie’.
  2. Controleer of je op het tijdstip van de parkeerboete was aangemeld met een parkeeractie. Zo ja, controleer dan of het zonenummer overeenkomt alsmede het kenteken.
  3. Wanneer je kenteken en parkeerzone kloppen, heb je waarschijnlijk onterecht een parkeerboete ontvangen. Je kunt bij de desbetreffende gemeente (instantie) bezwaar indienen. Wij raden je aan om een ‘screenshot’ van je parkeerhistorie mee te sturen als bewijs bij je bezwaarschrift.

Parkmobile kan helaas niet bemiddelen tussen je en de betreffende gemeente (instantie). We hebben echter wel een voorbeeld van een bezwaarschrift voor je, die kun je hier downloaden.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken