Contact

Handhaving | Ik heb een parkeerboete ontvangen, terwijl ik wel was aangemeld bij Parkmobile. Wat nu?

Het is zeer spijtig dat je een parkeerboete hebt ontvangen. Maar om je te helpen hebben wij een partnership gesloten met Appjection waarbij gebruikers van Parkmobile de mogelijkheid krijgen om via Appjection kosteloos bezwaar te maken tegen onterechte parkeerboetes.

Heb je bijvoorbeeld per ongeluk een verkeerd kenteken geselecteerd bij het parkeren en daarvoor een boete gekregen? Dankzij de samenwerking tussen Appjection en Parkmobile is de oplossing hiervoor dichtbij dan ooit. Ga naar Appjection.nl/parkmobile, druk op de ‘Maak bezwaar’-knop en dien een foto van de boete in, dan gaan zij voor je aan de slag.

Ga naar Appjection.nl

 

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken