Contact

Ik heb een betalingsachterstand, wat moet ik doen?

Indien er geen betaling door Parkmobile is ontvangen, wordt je account geblokkeerd en stellen we je daarvan op de hoogte via e-mail en/of sms. In het bericht dat je van ons ontvangt, vermelden wij de betalingsachterstand en de acties die je dient te ondernemen. Zodra je deze acties hebt voldaan, wordt je account vrijwel direct* weer geactiveerd.

  • Betalen via iDEAL

In de betalingsherinnering die je per e-mail en/of sms ontvangt, vind je onder het betalingsoverzicht een iDEAL link waarmee u direct het openstaande bedrag kunt voldoen. Log in via jouw bank en boek het openstaande bedrag eenvoudig over naar Parkmobile. Je Parkmobile account wordt dan vrijwel direct geactiveerd waarna je weer slim kunt parkeren met Parkmobile. De verwerking van een iDEAL betaling kan tot 5 minuten duren.

Klik hier voor meer informatie over de Parkmobile factuur.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken