Ik heb een betalingsachterstand, wat moet ik doen?

Als wij je factuur niet kunnen afschrijven, wordt je account geblokkeerd en ontvang je van ons een iDEAL-link per e-mail en/of sms. Via de link kun je het openstaande bedrag betalen en wordt je account vrijwel direct* weer geactiveerd.

Werkt de link niet? Dan kan deze verlopen zijn. Helaas kunnen wij de link maar eenmalig sturen. In dat geval vragen wij je om de openstaande factuur zelf over te maken op rekening IBAN NL18ABNA0570638917 t.n.v. Parkmobile B.V. o.v.v. klantnummer en factuurnummer. Houd er rekening mee dat de verwerking van de betaling drie werkdagen duurt, voordat het account weer kan worden ingeschakeld. Het is niet mogelijk om de factuur in termijnen te betalen.

*De verwerking van een iDEAL betaling kan tot 5 minuten duren.

Klik hier voor meer informatie over je factuur.

Opnieuw zoeken

Copyright © 2020 Parkmobile. Alle rechten voorbehouden.