Contact

Hoe kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

Tijdens het registreren of het wijzigen van je betaalmethode heb je de keuze om je parkeerkosten maandelijks te betalen via automatische incasso of met creditcard.

Wil je je IBAN koppelen?

  • Selecteer ‘automatische incasso’, je wordt doorgestuurd naar een ideal omgeving;
  • Rond de €0,01 betaling af in jouw bankomgeving;
  • Let op: na de betaling krijg je de optie om terug te gaan naar de Parkmobile app, klik hier op om de koppeling af te ronden.

Waarom moet ik €0.01 betalen?

We willen zeker zijn dat we het juiste rekeningnummer koppelen aan je Parkmobile account en verifiëren daarom je IBAN middels een €0,01 betaling via iDEAL. Op deze manier is het niet mogelijk om te frauderen met rekeningnummers.

Is er iets misgegaan of heb je nog vragen? Neem contact op met onze Helpdesk. We helpen je graag verder.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken