Contact

De Parkmobile app functioneert niet op mijn telefoon. Waar kan dat aan liggen?

Wanneer de app hapert of niet wilt opstarten, volg dan het volgende stappenplan:

  1. Heeft je telefoon een goede (internet)verbinding, via 3G of 4G?
    Kijk bovenin het scherm van je telefoon of je genoeg streepjes hebt, een 3 of 4 G verbinden wordt aangeraden.
  2. Heb je toegestaan dat de Parkmobile app gps gebruikt?
    Om gebruik te maken van de app raden, wij je aan je gps-locatie door te geven. Op basis van gps wordt op de kaart automatisch een suggestie gegeven voor je parkeerlocatie. Indien je dit hebt uitgezet, werken sommige functies van de app niet. Raadpleeg de handleiding van je telefoon hoe je voor een specifieke app gps aan kunt zetten. De gps kan ingesteld worden onder ‘instellingen’ van je telefoon.
  3. Beschik je over de laatste versie van de Parkmobile app?
    Via de App Store, Google Play of Windows Store kun je altijd de nieuwste versie van de Parkmobile app downloaden.
  4. Is de app geschikt voor jouw smartphone?
    Zie onze download-pagina om te zien op welke smartphones de Parkmobile app werkt. De Parkmobile app is voor de meeste iOS, Android of Windows smartphones geschikt.

Voldoe je aan alle bovenstaande punten, maar functioneert de app niet naar behoren? Dan verzoeken wij je vriendelijk je bevindingen toe te sturen via het contactformulier, zodat wij je verder kunnen helpen. Op basis van je feedback ontwikkelen wij de app continu om nog beter aan je behoefte te voldoen. Kopieer onderstaande vragen in het contactformulier, zo stuur je altijd genoeg gegevens mee:

  • Wat gaat er volgens jou mis? Welke stappen heb je gevolgd binnen de app?
  • Eventuele melding van de app (indien van toepassing):
  • Merk telefoon (bijv. iPhone):
  • Type telefoon (bijv. 6S):
  • Software versie (bijv. Android 4.2.2. of Apple iOS7.0.4, zie instellingen):
  • Versie Parkmobile app (bijv. 3.1, zie onderaan de pagina onder ‘account’):

Naast parkeren via de Parkmobile app kun je ook een parkeeractie starten en stoppen via sms of door te bellen naar 020 799 0000 (lokaal tarief). Sms ‘pm[spatie][zone]’ naar 4111 om je parkeeractie te starten. Bijvoorbeeld ‘pm 172’ (€0,25 p.o.b). Je ontvangt binnen enkele seconden een bevestiging van je parkeeractie. Om een parkeeractie te stoppen, sms je ‘Q’ naar 4111. Je ontvangt een bevestiging per sms met informatie over je parkeeractie. Alle parkeeracties zijn in te zien onder ‘parkeerhistorie’ in de Parkmobile app of via mijnparkmobile.nl.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken