Contact

BMW Connected Drive | Wat moet ik doen als mijn BMW wel geschikt is, maar ik alsnog Parkmobile niet kan vinden in mijn navigatie?

Update de diensten zoals in de veelgestelde vragen omschreven. Het kan zijn dat de dienst niet meteen beschikbaar komt, bijvoorbeeld bij slechte mobiele netwerk dekking. Probeer het in dit geval op een andere locatie nog eens. Ook kan het updaten in de auto soms langer duren; sluit de BMW in dit geval af en controleer bij de volgende rit of na 10 minuten of de dienst wel beschikbaar is. Indien dit ook niet het geval is, kunt u contact opnemen met BMW Klantenservice op 0800-0992234 voor verdere ondersteuning.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken