Ik heb een betalingsachterstand, wat moet ik doen?

Als wij je factuur niet kunnen afschrijven, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Je krijgt van ons een e-mail en/of sms met een iDEAL-betaallink. Check altijd eerst in de app of je wel écht een betalingsachterstand hebt. Klik op ‘Account’ en bekijk je facturen onder ‘Facturen’. Hier vind je een overzicht van al je facturen en hun betalingsstatus. Na betaling kun je de app binnen vijf minuten weer gebruiken.

Ik heb geen betalingsachterstand, maar wel een betaallink ontvangen

Heb je volgens de app al je facturen betaald, maar heb je tóch een e-mail of sms van Parkmobile ontvangen? Het is mogelijk dat fraudeurs zich hebben voorgedaan als Parkmobile. Je kunt dit altijd melden bij de klantenservice. Parkmobile stuurt deze e-mails altijd vanuit noreply@parkmobile.com. De iDEAL-betaallink betreft altijd een betaling aan het IBAN-nummer NL04ADYB2017400157 t.n.v. Adyen.

Mijn iDEAL-betaallink is verlopen, wat nu?

Om veiligheidsredenen kun je de iDEAL-betaallink maar een beperkte tijd gebruiken om je betalingsachterstand te voldoen. Indien de iDEAL-betaallink is verlopen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice voor het toezenden van een nieuwe iDEAL-betaallink.

Ik heb een incassobrief ontvangen, wat nu?

Als je een betalingsachterstand bij ons oploopt en deze na herinneringen nog niet hebt voldaan, dan kun je een incassobrief ontvangen. Heb je vragen of bezwaren, dan vragen we je om contact op te nemen met het incassobureau. Zij zullen het met je oplossen. Het is handig om bij contact je dossiernummer en Parkmobile-klantnummer te vermelden.

CIB Incasso
Telefoon: 010 4145444
E-mail: info@cibincasso.nl

Hoe wijzig ik mijn betaalmethode?

Het kan natuurlijk dat je een betalingsachterstand hebt opgelopen omdat je betaalgegevens verouderd zijn. Lees hier hoe je jouw automatisch incasso of creditcard wijzigt.

Opnieuw zoeken

Copyright © 2021 Parkmobile. Alle rechten voorbehouden.