Mijn betaling is nog niet verwerkt. Wat moet ik doen?

Aan het begin van iedere maand schrijven we je parkeerkosten van de voorgaande maand af via automatische incasso of creditcard. Je hoeft hier dus niets voor te doen. Heb je een betaling gedaan voor een betalingsachterstand? Lees dan hieronder wat er gebeurt in jouw situatie.

Ik heb betaald via iDEAL

Met de iDEAL-betaallink betaal je altijd aan het IBAN-nummer NL04ADYB2017400157 t.n.v. Adyen. De betaling wordt binnen vijf minuten verwerkt. Een handmatige overmaking naar dit rekeningnummer werkt niet. Het geld wordt dan automatisch naar je teruggestort.

Ik heb een incassobrief ontvangen en mijn betaling aan CIB Incasso voldaan

De verwerking van je betaling kan een week duren. We ontvangen namelijk maar één keer per week de betalingen van CIB Incasso.

Ik heb het geld handmatig overgemaakt naar jullie rekeningnummer

Het rekeningnummer dat we gebruiken voor automatische incasso werkt niet voor handmatige betalingen. Heb je toch handmatig betaald? Dan wordt het bedrag automatisch naar je teruggestort. Lees hier hoe je een betalingsachterstand alsnog voldoet

Copyright © 2022 Parkmobile. Alle rechten voorbehouden.