Aanmelden is simpel. Ga naar My Parkmobile, kies Voorzieningen en selecteer aan de rechterkant van je scherm ‘AutoStop’. Kies jouw Telematics-aanbieder, kies de gebruiker(s) voor wie je deze service aanvraagt en ga akkoord met de voorwaarden. Je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging. Nog geen Telematics-oplossing? Geen nood! Neem contact met ons op en wij helpen je verder: sales@parkmobile.com.
AutoStop is speciaal voor bedrijven. Iedereen met een zakelijk pakket van EasyPark for Business*, kan zich via My Parkmobile voor AutoStop aanmelden. Dit kan voor iedere gebruiker in het account.
*Geldt alleen voor het Standard en Premium pakket.
Om gebruik te kunnen maken van Parkmobile’s AutoStop heb je een zakelijk abonnement van EasyPark for Business (Standard of Premium) én een abonnement bij de bij ons aangesloten Telematics-aanbieder nodig. Het implementeren van AutoStop is gratis, daarna betaal je €1,99 (excl. BTW) per voertuig, per maand. Het totaalbedrag wordt in rekening gebracht op je maandelijkse factuur.
Op dit moment werken wij nauw samen met Telematics-aanbieders Webfleet en FleetComplete. Ben je al klant van één van deze bedrijven, dan is de koppeling met EasyPark zo gemaakt. Heeft jouw bedrijf nog geen Telematics-oplossing, dan kunnen wij je helpen. Neem contact op met sales@parkmobile.com en wij helpen je op weg.
Je hebt de EasyPark app nodig om binnen te rijden. Geen app? Geen toegang. Lees meer over hoe het werkt in de bevestigingsmail of op onze website.
Download de gratis EasyPark app voordat je gaat parkeren.