“Tegenwoordig zijn er steeds minder parkeermeters. Je moet echt op zoek naar de dichtstbijzijnde meter. Die lijken wel steeds verder weg. En dan het van tevoren inschatten hoe lang ik wil parkeren. Ben ik met mijn vrouw uiteten? Dan weet je nooit hoe lang het gezellig blijft. Sinds ik Parkmobile gebruik, hoef ik mij daar geen zorgen meer over te maken.”
“Ook zakelijk maak ik graag gebruik van de app. Dat scheelt mij een hoop tijd. Jaarlijks rijd ik zo’n 70.000 km. Moet je nagaan hoe vaak ik ergens parkeer.”
“Ik vind het heel handig dat ik van tevoren in de app kan bekijken waar ik naartoe ga en wat de parkeerkosten zullen zijn. Maar ook, tot hoe laat ‘betaald parkeren’ geldt en of er nog plek is in een parkeergarage. De app geeft aan waar ik het beste kan parkeren. Zeker in Amsterdam let ik daarbij op de parkeertarieven. In de app wordt dat heel overzichtelijk weergegeven. Ja, de optie ‘van tevoren’ is voor mij goud!”
“In het begin was het best een beetje spannend. Vooral het garage parkeren. In Rotterdam, waar ik werk, parkeer ik in de parkeergarage. De deur open ik via de app of via nummerbordherkenning. Extra luxe is dat je een parkeerplaats kunt reserveren. Leuk en vooral handig! En extra voordelig bij ParkBee-garages.”
“Inmiddels ben ik zo gewend aan de app dat ik niet zou weten wat ik zonder zou moeten. Het geeft mij een extra stukje vrijheid. En ik kom niet meer te laat bij zakelijke afspraken. Als ik mensen zie klooien bij een parkeerautomaat, spreek ik ze aan met: “Hé, ik heb een appie van Parkmobile!”. Mensen denken dat het moeilijk is, maar het is juist super makkelijk. Je download de app, wordt er vanzelf doorheen geleid en het werkt. In een paar minuutjes is het geregeld.”
“Er komen regelmatig functies bij die de app nog meer verbeteren. Zo is de nieuwe zoekfunctie heel fijn. Je kunt je reis goed voorbereiden. Extra handig wanneer ik naar plekken ga waar ik minder bekend ben, zoals veel Belgische steden. Ook daar kan ik de app gebruiken. Misschien is het nog een idee om een online community op te richten. Zo kunnen gebruikers onderling informatie uitwisselen. Denk aan tips voor events of het strand zoals; ‘voor welke tijd kan ik er het beste zijn’.”
“Voor mij werkt het instellen van de eindtijd het beste. Meestal stel ik die ruim genoeg in. Daarnaast heb ik de gratis pushberichten ingesteld, die mij op de hoogte houden als een parkeeractie nog loopt.”
Via Customer Support zijn wij 24/7 in contact met onze klanten. Over uiteenlopende onderwerpen. We geven adviezen en zijn er problemen, dan lossen wij die samen op. En dat levert soms mooie gesprekken op.
Je hebt de EasyPark app nodig om binnen te rijden. Geen app? Geen toegang. Lees meer over hoe het werkt in de bevestigingsmail of op onze website.
Download de gratis EasyPark app voordat je gaat parkeren.